rulo pasta






Kreması için:
  • Yarım litre süt
  • 1 yk nişasta
  • 2 yk un
  • 1 yk kakao
  • 4 yk şeker
  • 1 paket vanilya 
  • 1 yk tereyağ

Pandispanyası için
  • 3 yumurta
  • 1 sb şeker
  • 1 sb dan 1 kaşık eksik un
  • 1 kaşık kakao
  • vanilya 
  • kabartma sosu
İçi için ben muz ve küçük küçük doğradığım çikolata koydum.

Üzeri içinse kremşanti vs yerine ağlayan pastanın sosunu yarım ölçü yaptım. üstüne de rendelenmiş çikolatayla süsledim. 

önce iç kremasını vanilya ve tereyağı hariç pişirdim. Ocağın altını kapattıktan sonra bu ikisini ekleyip karıştırdım. soğuyana kadar ara ara karıştırdım.

Pandispanyası için önce şeker ve yumurtayı iyice çırpıp üzerine kalan malzemeleri ekledim. yağlı kağıt serilmiş büyük dikdörtgen tepsiye düzgünce yaydım. sonra da 170 derecede ısıtılmış fırında 10-14 dk kadar pişirdim. 

Pandispanyası pişerken bir yandan da çikolatalı sosunu hazırladım.

pandispanya pişince üzerine kremasını yaydım. sonra kısa kenarına muzları dizip rulo haline getirdim. en son da çikolatalı sosla kapladım. soğuyunca da süsledim. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamburger

Schnitzel

Mücver